17/03/2012

hey.

1 comment:

Malin said...

<3 Alskar den bilden, cracks me up every time!

Sv: Sverige? Av egen vilja i sa fall hoppas jag, ingenting annat som kommer i vagen?

Det ar lite si och sa med det dar. Agavesirap har jag inte hittat har alls, men agavenektar finns pa vanliga mataffaren, och det gor aven fuctose, alltsa rent fruktsocker och det ar skont for jag ater/bakar inte med vanligt socker alls om jag kan lata bli.

Det har varit lite av ett aventyr att hitta notsmor (jordnot- cashew- eller mandelsmor som jag ater just nu), och da osotat forstas men pa stora Sainsburys finns det faktiskt. Det ar dyrt dock! Tror det kostar £5 per burk/170gram. Grekisk yoghurt finns aven det i vanliga affaren men kvarg/kesella/keso ar bast att leta efter antingen pa Totally Swedish eller pa Lidl haha. Det dar med nyttiga mjolkprodukter ar de ganska samst pa har men jag kan tanka mig att de ar annu samre pa det i Portugal!! Det ar ganska svart att ata nyttigt i allmanhet har, och framfor allt dyrt. :(